Finanční gramotnost s Prima rádcem

oddělení 3603 - Retailové finanční služby a ochrana spotřebitele
oddělení 3603 - Retailové finanční služby a ochrana spotřebitele

Vydáno

Projekt
Název programuFinanční gramotnost s Prima rádcem
Registrující instituce/subjektČeská bankovní asociace
Odkaz

Webové stránky:

Sociální média:

Cíl projektu

Plošné oslovení široké veřejnosti napříč různými mediálními kanály (TV, sociální sítě, webové stránky, rozhlas) - předvánoční kampaň upozorňující na rizika půjček na Vánoce; rizika neuvážených nákupů a pohybu na internetu vůbec; a potřebu tvorby finančních rezerv a rozpočtu

Typ projektuPořad/seriál
Podrobnější informace k projektu

Širokospektrální multimediální kampaň zdůrazňující aktuální prvky finanční gramotnosti v předvánočním období ve formě TV minisérie Prima rádce (iPrima.cz), kterou doplňují teasery, související informace na sociálních sítích a doprovodná upozornění v rozhlase v rámci pořadu Poradce týdne (rádio Kiss).

Prioritní cílové skupinyžáci ZŠ, žáci SŠ, budoucí pedagogové, budoucí zaměstnanci veřejného sektoru, nezaměstnaní evidovaní na Úřadu práce, příjemci pomoci v hmotné nouzi, senioři, stávající pedagogové, stávající zaměstnanci veřejného sektoru
Regioncelostátní působnost
Od - dood 25. 11. 2019
Financující subjekt/y

Česká bankovní asociace